Sportlov!


Nu har jag inte kunnat skriva på ett tag för att jag  har nog glömt bort eller inte orkat.. ^^
Nu har snart hela sportlovet varit och jag önsar att det kunde ha varit några veckor till. jag vill inte börja skolan, det är verkligen jätte tråkigt, Nu när man ska ligga i med att plugga så orkar man inte för att det är så skit tråkigt. Men men, vad gör man inte för bra betyg. Det är bara 4 månader kvar nu och det är inte mycket, snart är det sommarlov. längtar till sommaren!!
Jag har aldrig längtat så mycket efter sommaren som nu..

I alla fall under sportlovet har jag varit på fest och varit med min christoffer. Jag och pappa har också åkt kortvasan! Det gick sådär och vi va nära på att ge upp, det gick så trögt och det va inte alls kul. Vi fick staka i nedförsbackarna. ='/ Men vi kom i mål i alla fall. Efter typ 3 ½ timme. ^^
Men vi var stolta. Efter kortvasan åkte jag hem till Christoffer och var hos han tills det blev söndag på lördagen hos han va det fest och så var söndagen förstörd. låg hela dagen, Sjuk.. =(
För jävligt.
Skit samma. Sen åkte jag hem och skulle jobba med Anton på Måndagen och sen har jag inte gjort så mycket under veckan mer än att tagit det lugnt, Men på fredagen så kom Christoffer hem till mig och det va skoj.
På fredagskvällen så åt vi tacos och myste till det och sen blav det Chips och dricka till Lets dance! :D
Lördagen var det så jävla int väder så mamma, Anton, jag och christoffer åkte upp till hundfjället och åkte skidor. Och myste.
Vi fikade med oboy, och macka uppe på toppen vid Europa 8:an. (Stolliften. )  det v mys mys mys. (L)
På fredagen hade också Madde, Fredrik och pappa åkt ned till göteborg, och sovit över där och sendan på morgon åkt ned till halmstad för att köpa en Vit Volvo V70 till Madde. så på lördagen klockan runt 4 kom dem hem med bilden och madde vad helt överlyklig.

+ att vi har haft vasalöpare här som har tait upp hela huset så att det va meningen att jag, christoffer, Madde, fredrik, mamma, pappa, Anton, Och maddes 2 hundar skulle sova i mammas och pappas rum.
Njae, jag och coffe la oss på en madrass i vardagsrummet.
sen på söndagen så åkte madde, fredrik och coffe hem och det va inte alls kul.
Och nu idag har jag jobbat med anton och just  nu pluggar jag.. Yeah!


Puss på er! <3

Min pudding

Detta är kärlek! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0