Mycket att göra.

Idag är bara en dag av alla andra jobbiga dagar som befinner sig i våra liv, för mig är det mycket just nu.
Det är mycket i skolan så att man bara spyr. Det är mycket i So, Sv, No, Matte, Hemkunskapen.. Ja man orkar inte nu när man har blivit så jävla skoltrött jag förstår inte, jag tar hem olika saker som jag ska plugga med men det blir ändå inget gjort för att när jag kommer hem så är jag jätte trött.. ^^
Jag lägger mig och sover och se äter jag sen blir det tv och sen sover jag ..
Pluggar det gör jag i skolan..
Jag håller också på att bli lite sjuk tror jag, det kliar i halsen och är lite hes och sen så nyser jag hela tiden. Att vara sjukt är något jag inte har tid med.

Christoffer har nyligen blivit klar med det mesta i hans nya stuga och han har flyttat in, jag är så lycklig.. :D
Han har gjort det jätte fint om man jämför  med hur det såg ut innan. Jätteskoj.
Sen har jag blivit tvungen att byta tillbaka till min LG telefon och jag håller på att gå åt på den alltså, den klickar på helt andra knappar än vad jag vill och jag kan inte ha en telefon som inte fungerar det funkar inte nå bra..
Jag måste ha en telefon som är snabb och fungerar..
Så jag måste spara ihop pengar för att köpa mig en ny. jobbigt.
Det är inte alltid lätt att spara på pengar.


Jag har varit hemma denna helg och det har varit jobbigt, jag är så vaan men att få var med christoffer hela helgerna så denna helg har varit så tomm även fast madde, fredrik, hundarna + familjen var hemma, men dom är inte Christoffer.

vi har varit tillsammans i snart 2 år och jag blir bara kärare och kärare i honom för var dag som går.
 Det är helt sjukt..
Jag älskar honom <3


<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

alltid vi


Kommentarer
Postat av: lina

sv: ja det har hon väl:) lite slitet men annars fint :D

2009-03-16 @ 18:29:20
URL: http://linagrunden.blogg.se/
Postat av: Jennifer

åh, det är så gulligt med dig och christoffer (a)

2009-03-20 @ 22:49:27
URL: http://jenniferer.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0