Natt, Skolan, Hemma, Telefonen, Idrottsgalan!

Ja, dagen förstördes redan klockan 03.00 på natten, lilla hunden blev ledsen och började helt plöttsligt bara skrika som om det är någon som stog på hunden och att hon tycker det gör jätteont.
Jag fixar på lampan och tittar på henne. Hon ser trött och ledsen ut,
jag tar upp henne i min säng och där kommer hon lite till ro i alla fall. Jag släcker lampan och somnar om,
efter ca 30 min så skriker hon igen och hon börjar göra någonting med huvudet, liknade något som kräkreflexer m,m..
fattade inget!!
Hon lyfte på ena bakbenet och la sig lite på sidan och ryggen, jag började och klappa och "masera" magen på vovven och så somnade hon.. ???
Ja, jag vet inte. men nu mår sötnosen bra igen! =') ja, jag somnade om och så ringde telefonen och det va mamma, Hon frågade om jag skulle till skolan och ja det skulle jag men klockan var 07.20, jag fick lite brottom bussen går hemifrån mig 07.45. men jag hittade alla kläder, hittade skolsakerna och hittade allt jag skulle ha med mig! det va bara att slänga på sig allt och dra ut till bussen.. bussen kom ganska lägligt. =)
Jag kom till skolan och träffade alla vaanliga människor som varit där i 3,2,1 år. Ganska tråkigt.
Jag gillar inte skolan nå mera, jag är så skol trött.. men jag ska plugga järnet så jag kommer inte på min skola som jag SKA in på. =)  i alla fall, gick runt i skolan in ut från alla klassrum som finns, och fram och tillbaka mellan olika fina människor.
dagen gick rätt fort i alla fall och hem bar det av. När jag kommer så bar det upp på rummet och bytte om till träningskläder och satte mig på cykeln framför tv:en och cyklade genom programmet TopModell. (repris) . jag satt på den dära i 45 min och cyklade 2.6 mil och det känns, har redan träningsvärk, ska nog fortsätta med att cykla.. det känns bra att fåå röra på sig igen.
känner mig som en lat mjölkkossa eller något liknande. Nej men jag behöver verkligen komma iform igen! =)
Efter cykelturen i vardagsrummet så gick jag ut en vända med hunden och sen duschade jag och sen blev det mat.
sen satte jag, pappa, mamma och anton oss framför tv:en. sen har telefonen gått varm av telefonsamtal och sms.
jag älskar min Telefon. ^^
Nu nu nu är det bara idrottsgalan på tv:n, det blir inte bra om jag byter kanal.. haha.
Nej men nu ska jag gå och vara trevlig.



Puss och kram


P.s : Christoffer Erlandsson betyder allt. <3


Kommentarer
Postat av: bina

"Efter cykelturen i vardagsrummet...."

haha, lät lite kul det =)

2009-01-20 @ 16:58:03
URL: http://asn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0