Längtar


 
Ååå, ni ska bara veta vad jag längtar tills i morgon och i helgen!
Det ska bli så kul att åka till rättvik, jag saknar verkligen Rättvik.
Vi ska ha det så skoj, jag ska vara med Christoffer och min älskade syster och hundarna.
Jag och Madde ska också Rida. Det ska bli så skoj så jag kan inte änns tänka klart.
Jag ska testa rida hästen som madde kanske ska låna åt  mig. det ska bli så skoj, en sommar häst! =)
Imorgon ska jag åka buss, tåg och tåg med Tulda. Hon ska till björbo så vi samåker i 2 timmar sen lämnar hon mig och jag fortsätter till borlänge. Sen ska jag vänta där i typ en timme och sen ska jag ta ett tåg till rättvik, det ska bli så skoj, nu snart ska jag baka en kladdkaka som jag kan ta med mig till dem och alla. smaka och äta och allt,
gott att ha något att äta på när man åker så långt! ^^
Det ska bli en sån bra dag i morgon så ååååå!!
jag vet inte vart jag ska ta vägen!
Jag saknar min älskling Christoffer så mycket.

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

åååå

Saknar henne!


saknar

ÄLSKLING
<3


zhita

Saknar <3
Så kul !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0