En Manlig förskylning?= döden? / Vänner?= <3!!!

Idag har jag också varit i skolan och det har varit ganska bra! Gansla slapp dag, as gött. varit med söt sara hela dagen och det känna ännu bättre!! vi har snackar Falun och Lägenheter ganska mycket och sen har jag och sara skrattat och pinsammat oss på de sista sista lektionerna. Tss.
SURA <3 ERUKA

Idag när jag kom hem från skolan så gick jag ner mig i snön på våran egna gård, det va fan snö upp till smalbeben.
Jag hatar det. Snö ska det vara men inte där man ska gå.
Jag bad min "jättesjuka"  (en manlig förskylning) pappa att starta traktorn och skotta av lite så att man kunde
gå ut och leka lite med hunden utan att bli jätte blöt. Nej men eftersom min jätte sjuka pappa inte kan göra något efter som han håller på att dö eller nått så tog jag en spade och skottade av gården själv.
Det tog drygt 2 timmar och jag med hunden, det är bara jag och hunden, jag har ingen annan är hon.
Själv, Japp du.. Nej men snar sticker jag till falun och är med kompisar. Tur att jag har alla i skolan så jag inte har skit tråkigt. =) Jag och Coffe på telefonen dag in och ut och det gör så att jag har flera.
Aja, nu ska jag inte tycka synd om mig själv.
=)


Nej men nu sitter jag vid datorn och skriver samtidigt som jag försöker komma i håg och komma på vad jag ska skriva om boken Möss och Människor.
Ska in i morgon.





Jag saknar min Pojke.
Hjärtat är 14 mil ifrån mig.
Min christoffer sitter nu 14 mil ifrån mig och det känns.
Dom 14 milen kan inte få mig att sluta älska honom.
Om det är äkta kärlek så kan inga avstång få det att bli ett slut.
De 14 milen har aldrig fått mig på andra tankar än att jag älskar honom,
våran kärlek till varandra blir bara starkare och starkare
Inget kan få oss att skiljas åt
Jag älskar han mer än något annat

Min Christoffer <3




Kommentarer
Postat av: bina

aaaaaaaaaw :)

2009-01-21 @ 21:19:42
URL: http://asn.blogg.se/
Postat av: bina

Just so you know, jag länkar till din blogg på min blogg, har inget emot om du länkar till min blogg (A) hihi :)

2009-01-21 @ 23:13:33
URL: http://asn.blogg.se/
Postat av: suuuura

haha, målat kondomer på mapparna, robert gillar nog oss. ;)

loooooove<3

2009-01-25 @ 19:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0