Idag??

Idag har det varit en lite slapp dag.. Hela dagen började med att mamma och pappa kom hem klockan 5 på morgonen och att jag och coffe blev väckta av att Bella skulle ut och göra sina morgon behov, klockan var halv 11.
Jag gick upp och gick ut med henne men skyndade mig upp till älskling igen. där låg vi tills klockan blev typ 12 eller 1 mysigt va det i alla fall. vi gick upp för att coffe blev hungrig.
Frukost med madde fredrik coffe och linda åt mamma och pappa låg skit bakis kvar och dem va inte så sugna på att ta en macka eller så. Anton va hemma hos maggan och micke för att mamma och pappa varit på fest. idag har vi bara slappat en massa.
jag och coffe madde och fredrik och linda har suttit vid tven hela dagen och sen har madde och fredrik varit och hämtat Anton och sen har mamma och pappa bara legat i sägen och sovit. Anton har fått någon jävla magsjuka och bara spyr hela tiden så jag och mamma och typ torkat spyor hela efter middagen,
Coffe och Linda åkte hem vid 3 idag, det är så tråkigt att säga hej då till älskling. Lika tråkigt varje gång, han är ju 14 mil ifrån mig, det är tufft. Men vi ska ses nästa helg, anton fyller år på söndag. Men han och linda åkte och sen va det bara jag madde och fredrik ´+ anton kvar mamma och pappa vad "döda"..
sen har jag suttit och skrivit klart engelska uppsatsen och sen har jag skaffat mig bloggen och nu sitter jag och skriver i den + att jag tittar på Top Model 11.. nu ska jag snart titta på Andra Avenyn för det har faktiskt börjat igen =') i love it! 
Nu har ialla fall mamma vaknat och pappa har jag inte sätt så mycket av men ja. hihi Nu har tyvärr madde och fredrik åkt hem så nu är jag som själv igen, allt krätsar mycket kring anton nu när han är sjuk så jag har inte någon att vara med när jag är hemma.
jag pratar i telefonen eller tittar på tv eller pluggar eller något sånt, Jag är mycket för mig själv..
Men nu tror jag att jag har skrivit om min "strässiga" dag.. 
Hur tråkigt som helst men ändå ganska skönt! slappa behöver man göra ibland.




Jag Älskar Dig
 Erika Älskar Christoffer
<3


Puss och Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0