hund utställning!

igår va jag, madde, Linda, Fredik samt hundarna Bella, Kaxa, och ådi.. allt gick jättebra och vi alla var jätte nöjda..! 



Dagen började med att jag vaknade upp brevid Älskling och vi låg och drog oss. Sen gick vi upp vid typ tio i tio och sen åkte vi typ till malung efter att vi hade ätit frukost. Men alla följde med utom min Coffe.. Det va jättetråkigt men det vlir väl så när han inte har något intresse av hundar + att han är typ allergisk ^^  men så då fick han vara hemma hela tiden då vi åkte iväg.. När vi kom fram var det jättemycket hundar och människor överallt och vi visste inte vart vi skulle sitta. Men vi satt oss typ mitt i gången men ändå längst bort. Utställningen var försenad ca 1 timme och det var lite jobbigt. Men när allt satte igång så var det jätte skoj att titta på. vi fick en manlig dommare. Han var jättebra som tur va. Ådi och Kaxa var före mig och bella men det sa bara pang så va det jag och Bella ute i ringen. Han tyckte bella var lite pälsfattig men annars va hon en vacker feminin hund. ^^ Bella fick HP,BIR, BIG4 och jag är jätteglad. shit det va så kul. man va nervös så att man bara skakade men det var en lite kick.. Ådi han, han vet att han är snygg han. Han fick HP, BIR, BIG1 han gick vidare till det stora Best in show. men han gick tyvärr inte vidare bland de 5 bästa men han var fin tyckte dommaren. Efter det så åkte vi hem och vi hade inte ätit på hea dagen så vi var jättehungriga.. ^^ Vi kom hem och åt rester från igår och sen så hade mamma och pappa åkt på 50 års kalas. så vi var själv hemma. jag och coffe gick upp och la oss för jag var jättetrött för att utställningen hade tagit kraft.. Så det var dagen den 17 januari..

Kommentarer
Postat av: Lina

Du vet att man ser vilket datum inlägget är inlaggt va ?

2009-01-19 @ 13:20:45
URL: http://linagrunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0