28/1-09

Tyvärr så blev det ingen blogg igår, jag orkade inte skriva.

Men idag kan jag tillägga lite.
Onsdagar slutar vi tidigt och nu är jag hemma, sitter och Bloggar och ska sedan plugga lite svenska.
ska in med en läslogg.
Får en ny på måndag..
Idag har nationella proven börjat, det första va att läsa en text.
imorgon ska vi prata och på tisdag och torsdag kommer det prov papper och då ska vi göra proven. 
Jag är faktiskt inte alls nervös och det är jag jätteglad över. ^^
det känns bra. 

När jag kom hem så var jag ute med min lilla vovve :D
jag tog kort jag och det blev gulligt, hunden är tokig.
sen nu blir det bara soffan och plugga och vila lite
^^

Yeah

Bella ute i snön!


Yeah

Bella ser något ntressant och Lyssnar inte ^^


Yeah

Hon vill inta vara med på kort  men jag älskar hon ändå! ^^ 

SÖTNOS.



Jag saknar min christoffer. 
Vi har varit dåliga på att prata i Telefonen med varandra idag och det känns. 
Jag ringde typ 10 gånger oc han svarade inte,
när han ringde så kunde inte jag svara så det har varit lite fram och tillbaka! 
Jag saknar honom så... <3

Christoffer, jag älskar dig 


 

Kommentarer
Postat av: bina

usch då! visste inte att vi får nya läsloggen på måndag, drygt :(

2009-01-28 @ 21:23:32
URL: http://asn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0