26/1-09

Idag har det varit en sådär dag.
Imorse var det första gången jag åt frukost hemma på morgonen på jättelänge.
=)

Min klass åkte till malung och badade idag, vi övade livräddning.
det va as kul. Jag tror jag hade dränkt Olle minst 5 gånger om det hade varit på riktigt/allvar.
Han sa något kul och jag började skratta och då "drunknade" vi.
haha, det va jättekul. Vi fick livrädda en doca som sjönk, jag klarade av det. :D
Sen kom vi hem till skolan i gen och så va det mat, vi åt mat och sen blev vi helt förstört trötta.
Jag och sara trodde att vi nästan kunde gräva våran egen grav, vi var helt slut, Fattar inte.
Efter skolan åkte vi hem och när jag är trött så är jag lite små grinig och orkar inte med några jävla drygskåp.
Jag kom hem och gick upp på mitt rum och började plugga.
Jag började tänka på allt som är jobbigt och det fick bägaren att rinna över.
Jag ringde Christoffer och skulle prata med honom men det gick inte så bra för jag bara grinade hela tiden,
Efter att vi hade pratat fortsatte jag med att plugga och då fick jag tankarna på andra vägar.
Sen när jag var klar där så började jag och städa.
Sen ringer Pappa och pratar och han hörde på mig att något var fel, jag började att grina igen och vi pratade och det känns bättre..

Det är tyvärr inte alltid rättvist.


Nu ska jag försöka hålla i skolan i de 4-5 mpnaderna som är kvar. jag måste få upp betygen så jag kommer in i Falun. 
Nu ska jag tänka på mig själv och jobba stenhårt. 
Nu måste jag vara Ego. Usch va hemskt. 

Men jag vill hjälpa alla så gått det går, men jag måste ta tag i mig själv,

Hoppas alla mår bra. 

Puss på er. 

<3


japp 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0