25/1-09


Igad har det varit Antons stora dag.
Han och hans "bror" blev 10 år.
Grattis till mina älskade Tvilling bröder
ANTON OCH MILTON.
Om du ändå var här.....

idag har anton haft kalas. 10 ungar han varit här och sprungit och skrikit och varit allmänt dryga^^
Alla, kom klockan 2 till 4 men allt blev förlängt vissa åkte hem vid kvart i 5.
Dem hade tippspromenad, bowling turnering på Wii, och dans stopp. anton tyckte att allt vart jätte lyckat. Han hade jättekul..
Jag va arg, ungarna va uppe på mitt rum och lekte!!!!?
Fy, nej det är itne alls bra, jag blev arg och va det tills alla åkte hem. ^^

mamma hade beställt en tårta med Spicer på. (Anton Logga).
Det är typ Fox märket som han har bytt färg på och gjort lite elakare.
Tårtan va as häftig och jättegod ^^
Alla frågar han om han har kännt någon förändring nu när han fyllt 10 eller om det känns likadant,
han svarar: Nej jag växer, jag hade en sån jävla växtvärk i natt...
Hahha, han är bara för söt ^^



Om man bort ser från allt firande så har det varit en slö dag,
Jag har målat en Bild på en flicka som vi ska ha som prov i bilden.
Det gick bra ^^
nööjD

Puss och kram
ha det bra



Jag saknar Christoffer......<3





Han fyller år

Anton blåser ut ljusen ^^
Det är inte Spicer tårtan, det där är en annan.
Det är ett gammalt kort men hittade inget annat ^^
Så söt




Snyggging


Jag älskar denna bild!
Cooling

TEAH

Anton Christer Leo Bäck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0