24/1-09

Idag har det varit en slapp dag.
Vaknade och gick upp och ut med Hunden, Hon gjorde sina små behov och sen gick jag in och åt frukost med Mamma.
Anton och jag spelade Wii, och sen spelade vi kort och lite så nt, och sen tvingade vi anton att klippa honom!
Han skulle inte klippa sig för att han skulle minnsan ha någon jävla emofrisyr, Nej men glöm det gubben, Jag lurade honom med att om vi gör så här så kan man göra så. Han bara: Åoooh, Cooolt! Vi gör det...
Alla suckade av lättnad.
Jag drog fram trimmerna och skulle raka av den förväxta "tuppkammen" Trimmern la av, det va för mycket hår.
Jag blev tvungen att Klippa allt med sax först, han är ettt bra  tränings objekt. :D
Men efter ca 1,5 cm knappt kvar på huvudet ^^
Aja det blev bra i alla fall. ^^
=')



sen, så bakade jag en kladdkaka som namnsdagstårta.
Erika hade namnsdag idag! =)
Grattis alla som heter Erika!

Sen så kom mormor och morfar och grattade mig och jag fick faktiskt en bukett rosor =)
 det som var roligt och lite hämskt var att jag hade på mint Christoffer att jag hade namnsdag idag typ 4 gånger och när han ringde på morgonen blev jag så glad för att jag trodde att han skulle säga grattis men det blv inte av.
jag strutade i det, han är ju glömsk.
Han sa inte grattis till mig på min 15 års dag förens jag påminde honom.
Men efter ett tag så ringde han och sa grattis, hans mamma påminde honom, nej jag blev ändå överlycklig ^^ HIhi

Det är inte alltid lätt ^^

Jag älskar han ändå! <3



Det var denna dag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0