23/1-09

Jag glömde skriva blogg igår så jag skriver idag som om det vore igår.



Idag har det inte häller varit något speciellt, skolan och sen direkt hem,
Hem och "jobba" men Anton, "jobba" med anton är att spela x-box 360, Wii eller kort, eller något annat kasnke. :D
hhoho. det är ett väldigt roligt jobb, i alla fall om han är snäll. hihi.
Nej men det går ganska bra, jag gillar det.
Annars så har vi bara glott igenom nästan alla våra filmer eller nått.
KUL..

P:S- se upp för den manliga förskylningen.
alla män i områdena är fan sjuka. alla är nästan nära döden upplevelser.
Passa er ;)



Idag har det varit en speciell dag om mn ser lite på en annan front.
Idag har jag och christoffer varit tillsammans i 1 år och 10 månader.
Jag önskade att han hade kommit hit men han sålde bilen och kunde inte ta sig hit.
Men det är inget att gräva en grav för. Det är inte alltid rättvist. Tyvärr.

Det är inte bara en speciell dag för mig utan för min älskade syster är det nästan samma sak.
Hon och hennes pojkvänn fredrik har varit tillsammans i 2 år idag!

GRATTIS till dem <3.



Det va väl allt.

Puss och kram



Jag är så KÄR

Kärlek <3




Dom :D

Madde <3 Fredrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0