22/1-09

Idag har det varit en seg seg seg dag. Fan, Kännde inte för en lång dag i skolan idag. Det var jobbigt att gå upp.Ja men vad gör man inte för framtiden, den ska ju också vara bra.
Kom till skolan och gick till skåpet tog av mig jackan, gick till apburen satt där i en minut sen upp på engelska och där va det PROV???What? Nej men det va en liten "fin" överraskning, det va som om man blev tagen på sängen eller något liknande, mitt på morgonen.. Aja, Men man satt sig ner och gjorde det dära. klart, sen bar det av till frukost. efter det spanska efter det va det matte och ja vad va det som låg på bänkarna. JO prov, ja men va trevligt.. JIPPPIIII! Not.
Aja vi gjorde det dära och sen va det lunch, pannkakor. =)
Efter det va det svenska, Mellankrigstiden, efter det va det lite Mera matte prov och sen va det skriskor.
ja men det lät ju som en toppen dag, Nej, jag är helt slut, och nu har jag börjat tvivla på vad jag vill..


Jag har ju snygg låst mina val till gymnasium och jag vet av hela mitt hjärta att jag ska bli frisör. Klart slut, men jag vill också bli inredare. Men jag ska bli jag ska bli risör och den utbildningen vill jag ha i Falun och ingen annan stans, jag hoppas med hela mitt hjärta att jag blir intagen. Det värta är det att en lärare hade satt fel betyg i So på mig, Jag har 20 poäng mindre än jag ska ha, alla skolorna jag sökt på kommer få se 225 fast jag har 245.
så om frisör tar in alla preliminärt (eller hur det stavas) på 240 så kommer dom skriva att jag inte kommer in. fast jag gör det. och det är lite tråkigt. Men jag vet ju att jag har kommit in bara att det inte står det. Ganska trist men ja det är inte alltid enkelt.  Alla gör väl fel. 

 

Idag har lönerna nästan delats ut, och jag och min älskling blev jätte glada. 
skit samma. min älskling ska sälja sin bil till några ifrån stockholm som tappade bort sig på vägen. dem tog en liten omväg för att se sig omkring eller något. Stockholm - till Bollnäs - till rättvik - till falun - till gävle - till stockholm. ja det va typ 40  mil extra eller något.. Ja jag vet inte, Det är inte alltid lätt.
Älskling står hemma i Rättvik och väntar på dom nu så att han kan få bilen såld och så han kan köpa sig en ny.
Japp, Det blir en Pizzaracer. BMW! =)
Fint dä.!!
aja jag ska gå och prata lite i telefonen nu och äta lite mat så att man orkar vara vaken och titta på Mamma Mia i kväll med mamma, Pappa och bella ^^ HIHI.


Puss och kram


P,S : Jag älskar Coffe
och han är bara min och ingen annans!!  =)

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: faaan va du hade skrivit komentarer. Ja skorna, jag vet inte vart jag ska gå med dom de e därför jag inte kööper dom på direkten men visstär dom döööö snygga ! Jo det finns andra färger, men ja kan du ha det så i några dar så kan jag fixa det sen, har en massa prov och läxor och skit som måste göras men jaa sen kan jag lära dig oxå. det är inte så svårt. SAKNR DIIIIG MEST!<3

2009-01-22 @ 18:46:28
URL: http://linagrunden.blogg.se/
Postat av: Lina

Sv: faaan va du hade skrivit komentarer. Ja skorna, jag vet inte vart jag ska gå med dom de e därför jag inte kööper dom på direkten men visstär dom döööö snygga ! Jo det finns andra färger, men ja kan du ha det så i några dar så kan jag fixa det sen, har en massa prov och läxor och skit som måste göras men jaa sen kan jag lära dig oxå. det är inte så svårt. SAKNR DIIIIG MEST!<3

2009-01-22 @ 18:46:29
URL: http://linagrunden.blogg.se/
Postat av: Lina

Sv: faaan va du hade skrivit komentarer. Ja skorna, jag vet inte vart jag ska gå med dom de e därför jag inte kööper dom på direkten men visstär dom döööö snygga ! Jo det finns andra färger, men ja kan du ha det så i några dar så kan jag fixa det sen, har en massa prov och läxor och skit som måste göras men jaa sen kan jag lära dig oxå. det är inte så svårt. SAKNR DIIIIG MEST!<3

2009-01-22 @ 18:46:37
URL: http://linagrunden.blogg.se/
Postat av: lina (igen)

opps råkade trycka tre gånger, hehe va lite otålig! Sorry :/ puss

2009-01-22 @ 18:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0