20/1-09

Idag har jag inte gjort mycket, har bara varit i skolan och gjort det man ska göra där..
Skolan börjar bli så tråkig, det har aldrig varit så tråkig.. Usch.
Aja, hemma är det bättre. det är bara att koppla av om man vet att man inte har något plugg,
Jag saknar tiden förr.

De finns en platts på jorden
där solen aldrig ler
den platsen heter skolan
dit vill jag inte mer.




Hemma har jag cyklat i vardagsrummet igen,
skönt gött att röra på sig fast man är på samma platts ^^
Sen efter jag har duschat så tuppade jag av lite skönt i soffan och vaknade och klockan va 20:00.. dagen var förbi.
jag tittade på tv när jag vaknade det var ett frisör program kommer inte ihåg vad det hette ^^ Men det är bra i alla fall..
Sen skulle mamma titta på Obama. Nu hoppas många på atta det kommer att bli många bra ändringar.



den jag tänker på dag in och dag ut är den människan som håller mig kär.
Människan som älskar mig och ger mig värme.
Människan som bryr sig och ger mig sällskap
Människan som ser mig som den jag är
Människan som jag vet att tänker på mig
Människan som ger mig tid
Människan som visar ömhet
Människan som jag vet att jag kan leva med
Människan heter Christoffer Erlandsson
Människan är min älskling.

Jag älskar honom mer än något annat!


Jag vill vara en tår
Jag vill födas vid ditt öga
Jag vill färdas ned för din kind
Jag vill dö vid dina läppar
Jag vill alltid vara din.

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Lina

MISS YOU !<3

2009-01-22 @ 11:58:26
URL: http://linagrunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0